Tweede dag - Reisverslag uit Diest, België van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Diest, België van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

23 Mei 2009 | België, Diest

Goedemorgen

gisteren een heerlijke tocht door vooral bosrijk gebied gedaan. We hebben zelfs nog een hertje gezien en natuurlijk een heleboel konijnen Erg veel leuke en gezellige stadjes aangedaan.
In Diest hebbenwe eenB B&B Cathalpa in de Schaffensestraat 55 iedereeen is welkom zegt de mevrouw.
S'avonds hebben we de Begijnhof bezocht en heerlijk gegeten.
Het weer is heerlijk een graad of twintig en weinjg wind.

we vinden het leuk om jullie berichten te lezen ,Anja leuk dat je het s'morgens gelijk leest.

Zo nu gaan we weer een zonnige dag fietsen

Groetjes Ton en Els

• 23 Mei 2009 - 07:33

Hoi Ton En Els.:

Het gaat goed he het is daar heel mooi om te fietse en ook gastvrij jullie overnachtadres is tot nu toe heel leuk.
    Het weer is hier ook heerlijk.
    de gr weer en veel fietsplezier.

• 23 Mei 2009 - 08:03

Lekkenburgboys:

Goedemorgen,klinkt goed allemaal.Veel plezier en sterkte nog en vast voor vanavond: PROOST

• 23 Mei 2009 - 09:59

Annemieke En Ruben:

Hoi, dat jullie daar allemaal tijd voor hebben en aan ons denken!
    Wij gaan morgen 32km fiets-oefenen.
    Hoop voor jullie net zo mooi weer als hier.
    Heel leuk om de site in te zien. groeten ! Veel fiets plezier en blijf genieten van de Trappist voor de nodige verbranding !!

• 24 Mei 2009 - 07:40

Cock En Alie:

heb je nog geen spierpijn het is mooi weer hier wegaan vanmiddag uit eten met de familie cock zijn zwager is 65 geworden.nu we horen wel weer van jullie.